sinemkayaaa Reyhanhnm benimde ilk gebeligim ama biz bazen durmuyoruz bunyeden bunyeye fark edio galiba saglikla dogsunlarda❤🤲
guly1 Reyhanhnm 15+2 olduk hala cinsiyet belli değil 😬 o yüzden daha hiç bişey alamadım.bulantılar da hala devam ediyor malesef
Ceycey54 Benimde henüz cinsiyet belli değil acaba BİM’e gelen maşrapa kova onlardan aldım. İnternete göre Baya uygundu. Birse sırt çantası aldım
Nurcin Reyhanhnm 15 Haziran ama sezeryan olacağı için erken alırlar. Cinsiyet ogrenemedik gostermiyor 😭
Reyhanhnm Nurcin Neden şimdiden sezaryan diyorsunuz normal doğum olsa daha iyi olmaz mı hayırlısı ile ins
Nurcin Reyhanhnm ilki sezeryandi. Gebelik şekerim vardı. 39+4 te aldı Dr.. tutamam daha fazla dedi. Çatı muayenesinde daha 1.5 hafta gelmez dedi. O zaman da 41 hafta olacaktı… O yüzden bu da sezeryan Allah’ın izniyle tabi… 😄
charlottececi Reyhanhnm benim de ikizlerim büyük ihtimalle haziranda dogacak 😄 14+5 haftalığız ama doktor max 36 görürsün dedigi icin haziranin başı-ortası gibi kısmetse planlı sezeryan 😄 daha erken gelmezler insallah 🙏🏻😍
Ayseguldev Reyhanhnm 7 Haziran gösteriyor doğum oğlum olacak nasipse güzel gidiyor evdeyim bende işi bıraktım. Hazırlıklarını yapıyoruz yavaş yavaş. Sabırsızlıkla doğmasını bekliyoruz 🙏😍
Sedaaad Polenpolen52 ben de 19+4 üm bende de garip bi halsizlik var hasta oluyorum sandım ama normal heralde bu zamanlarda
Balcaa Benim de kız bebis haziran ortasi gibi dogumum. Bir tane 3 yasinda oglum var 🥰 ilk bebegim kış bebegiydi ama ben de uzun kollu mu kalin mi nasil seyler alicagimi bilemedim sizce