Melekistan Reyhanhnm benim 17 haftalık herkesin erkek bu sene maşallah 😁 bana kız dedi ama kesin demedi 2 yaşında kızım var ve çalışıyorum benim için extra hızlı geçiyor bu hamilelik 🥰
Merveecelikk Polenpolen52 ben uzun almaya çalışıyorum. Doğru düzgün pek bir şey bulamıyorum. Bir hamile taytı alayım dedim güzel bulamadım
Nisa1710 Polenpolen52 ben şimdilik karışık alıyorum ama kafam karışık yanii zıbınları kısa aldım hastane çıkışında zaten uzun kollu oluyor
Merveecelikk Reyhanhnm herkes oğlan demiş ama benim kızım olacak inşallah 1 haziran doğum dedi doktorum
GriMavi Ben dee haziraan 🤚🏻😉 Benimde erkek pipisini bile gördüm ultrasyon da 18 haziran gösteriyor ama ben 22 hazirandan sonra dogsun istiyorum o ayrı Erkek bebekler genelde 9 ay 10 günü dolduruyormuş ama bilemem tabi
Nisa1710 Merveecelikk ayy gıyecem çook sıkıntı ben bir de yurtdışındayım daha zor burda bulmak çok çirkin her şeygemelde elbise alıyorum
FerdaH53 18 olduk bizde ikinci gebeliğim olmasına rağmen bı iki kıpırtı hissettim çok bişey hissettirmiyor bu bebisko bana hamile olduğumu unuttuğum dönemdeyim 😬
fatima1 Benim de 24 haziran gözüküyor şu an 16+6 yız çok heyecanlıyız. Cinsiyet daha öğrenemedik bebek hep yüzüstü :))
Portakalll fatima1 bana da 24 Haziran son dedi bizim bebiş te hep sırtı dönük ne kadar uğraşsa da doktor hiç göstermedi 😂 ama duruşundan yapısından felan kız dedi bize
Reyhanhnm sinemkayaaa ayyy ne güzel ben çok hissedemiyorum henüz kasıklarda sanki kayma gibi oluyor ama bebek daha yukardadır heralde ilk gebelik ya çok ayırtta edemiyorum henüz
sinemkayaaa Reyhanhnm benimde ilk gebeligim ama biz bazen durmuyoruz bunyeden bunyeye fark edio galiba saglikla dogsunlarda❤🤲
tahaninannesi19 Reyhanhnm benım daha net degıl 16. haftada erkek gibi dedi 18 haftalık kız dedı baska bır doktora daha gıdecegım netlesır ınsallah
tahaninannesi19 Reyhanhnm her zamanki doktorum ama cihazı kötü devlet hastanesinde ve bebek uyuyordu bacagını toplamıs