eeebruuu Kumsalsmom rabbim evladını sağ saglim kucağına almayı nasip etsin inşallah canım 🥰 Allah izin verirse bu sabah hastaneye yatışım yapılacak suni sancı ile doğumum başlatılacak kızıma kavuşuyorum artık 😍
Kumsalsmom eeebruuu yaaa dillerin dert görmesin canım benim sende sağlıkla ağrısız sızısız yavrunu kucağına alırsın inşallah güzel haberlerini bekliyorum 🙏🏻🤩
Kumsalsmom GulcanYvz Allah kolaylık versin sizlere gerçekten zor 🙏🏻 tecrübeli annelerden böyle şeyler duymak güzel bi an önce kavuşmak istiyor artık insan minik bebeğine 🤩
Kumsalsmom donmezzderya kimisi geçiyor diyor kimisi geçmiyor 😂 korkutmayın bizi 😂😂 doktor kontrollerini hepimiz iple çekiyoruz sanırım 🤩
donmezzderya Kumsalsmom ya doktor gününü beklerken geçiyor işte 20 den sonrası çok çabuk geçti yok detaylı ultrason derken yok kontrol derken 32 olmuşum haftaya gitcem işte gün sayıyorum 😂😂
Kumsalsmom donmezzderya bazende çok sayıyoruz diye geçmiyor sanırım Rabbim zamanında sağlıkla kavuştursun inşallah beklemelerin en güzeli bu 🤩🙏🏻
mucizegebelik6 Kızlar happy Mom da su kadar gun kaldı diyor Ya o gün bittiginde 40 haftalık mi olmuş oluyor biri beni aydınlatsın
Kumsalsmom mucizegebelik6 evet canım 40 haftalık oluyor benim bildiğim kadarıyla yani 40 haftaya göre hesaplıyor diye biliyorum
mucizegebelik6 Kumsalsmom kız ozaman bende sonunda ikili rakamlara düştüm 🤭😂 cunku 37 38. Haftalarda sezeryan olcam sanırım Allah izin verirse nisanın ortası gibiii bu arada. 25+1 olduk 💙🤭