mucizegebelik6 Kumsalsmom kız ozaman bende sonunda ikili rakamlara düştüm 🤭😂 cunku 37 38. Haftalarda sezeryan olcam sanırım Allah izin verirse nisanın ortası gibiii bu arada. 25+1 olduk 💙🤭
Kumsalsmom mucizegebelik6 25+6 benimde bugün itibariyle az varmış zaten aramızda hayırlısı ile alalım kucağımıza canım 🙏🏻🧿
mucizegebelik6 Kumsalsmom amin insallah nisan annesi olarak kıyafet olayını napicaz yaaa 0 3 ay kıyafet aldım 6 9 ay yazlık mi alcaz nasıl olcak bilmiyorum 🤷♀️
NuranAhmet Kumsalsmom ikili rakamlara düşmek için can atıyordum 😂 şimdi son 42 🙈 çabuk geldi buraya. Şimdide son 30 a düşmek için gün sayıyorum 😂
Kumsalsmom mucizegebelik6 ben 6-9 ay almadım hiç almayı düşünmüyorum şimdilik kilosuna göre bakıcam belki iri bir bebek olur belki zayıf bilemeyiz şimdiden almanın anlamı yok bana kalırsa 🙄
mucizegebelik6 Kumsalsmom canım bende 0 3 ay aldım bazıları cunku bi aylıkken 3 aylık kıyafet Giydirdim diyo dediğin gibi bebek nasıl olcak ona göre almak daha mantıklı. Koc Burcu bebisleri geliyo insallah inatci bebisler 🤭
Ozlem2206 Kumsalsmom ayy daha dün gibi 99u dört gözle bekliyordum onun üstüne bir ay daha geçti zaman su gibi geçiyor ☺️ Son 69 💙
Kumsalsmom Ozlem2206 amin canımmm inşallah tabi en önemlisi o 🤩🙏🏻 Yoksa bu kadar bekleyen elbet bekler de bi de kavuşma arzusu var tabi ondan