goldumsu Arzuuzra0 kesinlikle katılıyorum benim göbekte yayvan erkek sivri olur diyolar ama değil dnsjdkepdl
Zehra9616 Arzuuzra0 yedim 2 sefer eksiyi 2.ci erkek geliyo 😊 cin takvimi 2 sindede tuttu ama benim onu bilmiom
Aydogdu2 Arzuuzra0 ilk bebeğim kız ilk aserdigim turşu suyu hep eksi yerdim şimdi tatlı ve acı çok yiyorum cinsiyeti henüz bilmiyoruz :)
Miniktosbaa Arzuuzra0 acıya ekşiye daha çok aşerdim tatlı yiyince midemde bulantı oluyodu bana yaramıyor du tatlı cinsiyet Erkek 😍
kubracyln Arzuuzra0 külliyen yalan 😂 Çin takvimi tuttu oğlumuz oluyor ama tatlı olayı tutmadı normalde de tatlıya çok düşkün birisi değildim tuzlu daha çok severim hamileliğimde de daha çok tuzlu yiyorum özellikle annemin kurduğu yeşil zeytin dolabı her açmamda elim ona gidiyor 🫒🤤
ozge_arslan18 mervebu1ut 17. Haftadayım eskiden tatlıyı çok severken şimdi aşırı ekşi şeyler istiyo canım doktor %80 erkek dedi ondna öncede de iki kere erkeğe benziyo dedi erkek gibi gözüken kız olabilir mi sizce 😅
mervebu1ut ozge_arslan18 bende hamileliğimin başından beri turşu limon ayva ve deli gibi çiğköfte yiyorum 17 haftalığım şuan kendini göstermedi iki hafta sonra tekrar gideceğim ama doktor kıza benzettim dedi😂
Evrim1906 Arzuuzra0 ye tatlıyı çıkar hakkıyı ye ekşiyi çıkar ayşeyi derler bende tam tersi canım oğlum da elimden turşu çiğ köfte vs. eksik olmadı şimdi kızıma hamile sürekli tatlı yemek istiyorum kişiden kişiye değişiyor bence
Mucizem_211 Arzuuzra0 bende tam tersi oldu ilk 4 ay 5 bidon turşu yedim 😂sonuç erkek tatlı hiç yemedim dahada istemiyor canım hep ekşi istiyor
poyrazinannesi1 En başından beri meyve, tatlı istiyor canım. Oğlum olacak. Çin takvimine göre de oğlum oluyordu. Tuttu yani.
Tgbergll mervebu1ut Ben meselaa hamileliğimin başından beri turşuyla yatıp kalkıyorum ama oğlum olacak 😅
mervebu1ut Tgbergll genelde hamilelerin çoğu turşuya aşeriyor neden bilmiyorum kız yada erkek farketmeksizin herkesten bende turşuya aşerdim sözünü duyuyorum🥲