melsedd Cinsiyetini henüz bilmiyorum ama deli gibi ekşi tuzlu şeyler yiyorum. Tatlı delisi olan biri olarak.🥰🥰😋😋
mervebu1ut ozge_arslan18 bende hamileliğimin başından beri turşu limon ayva ve deli gibi çiğköfte yiyorum 17 haftalığım şuan kendini göstermedi iki hafta sonra tekrar gideceğim ama doktor kıza benzettim dedi😂
ozge_arslan18 mervebu1ut kıza benzetilen bebeklere ilerleyen zamanlarda erkek denilebiliyomus😅 şuan 24 haftalık hamileyim eskiye göre ekşi değil tatlı istiyo canım 😅
mervebu1ut Tgbergll genelde hamilelerin çoğu turşuya aşeriyor neden bilmiyorum kız yada erkek farketmeksizin herkesten bende turşuya aşerdim sözünü duyuyorum🥲
Ceylankosova Arzuuzra0 valla bnim ilk gebeligimde deli gibi dondurma yedim erkekti suan tatli hic ama.hic istemiyorum aksine bazen midem bulaniyo ama.yine erkek 🤭 kese goruntusune gore tahminde bulunuyolar fasulye gibiyse erkek yuvarlaksa kiz diye ilk oglumda fasulye gibiydi bunda yuvarlak ama.kiz degil😁 digerinde karnim kucuk ve sivriydi bunda yanlarim bile genisledi yuvarlak benim.artik hic inancim yok yani he bide cin takvimi var ekim kasim aralik kiz yaziyodu oda fissss cikti
[silindi] Arzuuzra0 Yorumlarin aksine benim kızıma hamileyken ekşi erik çekti canım ilk 3 ay bide salatalık turşusu yedim. Normalde hic erik yemem heleki ekşi erik sevmem canim çekti garip şekilde istedim yemeyi. Çin takviminde de kız çıkıyordu kızım oldu. Suan 11 haftaligim 2. ye🧿 surekli tatli yemek istiyorum çin takvimi erkek çıkıyor maya takvimi de erkek çıkıyor henuz daha küçük cinsiyet öğrenemedik bakalim cinsiyet ne olucak bekleyip görücez. Bu durum kişiden kişiye değişiyor zannımca..
DilekErdogdu Arzuuzra0 yanlış bence ben hep ekşi tuzlu istedim erkek bebeğim o yüzden çok da tutmayan bir teori 😃
Zeyfat17 DilekErdogdu deli gibi limon yedim ,sürekli ekşili bişiler yemek istedim sonuç oğlum olcak 😀
haticerabia45 Arzuuzra0 ogluslarda hep tam tersi ekşi canım çekti kızım da ise tatlı 🥰 çin takvimide yanlış bence inanmıyorum
Ipekcntrk Arzuuzra0 Çin takvimi yaptım kız çıktı canm asırı eksı istıyor kız olması lazm degil mi 😂 ama erkekmis yarın tekrar doktora gidcem erkek soyledıgınde 11 haftaydı 14 te bakalm ne Dicek
caghan_annesi Arzuuzra0 doğru mu bilmem de hamileliğin başından beri deli gibi tatlı yiyorum erkek çıktı hiç ekşi bişey istemedim😅
Brnaebu Arzuuzra0 çin takvimine gore suanki hamileligim kiz ama oglum olacaak.ilk bebegimde eksi yedim istedim ve oglum oldu.bunda da tatli canim istiyor yine oglum olacak yani bunlar bence dogru degil canim,ilk hamileligimde bulantim olmadi bunda 5 ay bulanti cektim cinsiyet gene ayni😂😂😂
Mrvnehir208 Arzuuzra0 tatli ekşiyle hiç alakası yok canim vücudunda hangi vitamin eksikse canin onu istiyo ben oğlumda hem tatli hem eksi yedim kizimda da ne tatli ne ekşi yedim hep tuzlu
elizsmama ay benim kız bebek ve göbek yayvan oluyor diyorlar ya o doğru, yana doğru büyüdüm ben, basenden aldım kiloyu. erkek bebek anneleri genelde karnı top oluyor ☺️
mervebu1ut elizsmama tanıdığım bir çok kişinin karnı top gibi ve kız bebeğe hamileler bununda doğru olduğunu düşünmüyorum tamamen karın yapısına bağlı🥲
Gulsumelif Arzuuzra0 ben ye eksiyi çıkar ayşeyi de doğruladım ye tatlıyı doğur hakkıyı da doğru cıktı 😃 Hurafeleri doğrulamış oldum diyorum
elizsmama mervebu1ut ya doğrudur hepsi saçma ve bilimsel olmayan şeyler ☺️ bazısında doğru çıkıyor o inanıyor yayıyor ☺️