Arzuuzra0 Hep merak ettim hamilelikte cinsiyet tahminlerini yapan var mı mesela çin takvimi mesela tatlı ekşi durumu gibi cevaplarsanız sevinirim ❤️
gldn065807 Arzuuzra0 hiç biri doğru değil bence ben oğlumda ful eksi yedim şimdi kızim olacak bu bebisimde tatlı cin takviminide çoğu kişide tutmuyo
Tugbaslan3458 Arzuuzra0 hiç biri tutmadı bolca tatlı yedim karnım sivri ve assagidaydi cin takvimi son adet tarihi hesaplaması cinsiyeti fala hepsi yalan haber çıktı bende 😁😁😁kızım oldu🌸
Annecikkkkkk Arzuuzra0 2 bebeğimde erkek Çin takvimi erkek dedi ve ikisindede tatlıya çok fena düştüm…
mervebu1ut Ye ekşiyi doğur Ayşe’yi diyorlar ama çevremde ekşi yiyenlerin çoğu erkek doğuruyor😂 bence hiç alakası yok tamamen hurafe🥲
ozge_arslan18 mervebu1ut 17. Haftadayım eskiden tatlıyı çok severken şimdi aşırı ekşi şeyler istiyo canım doktor %80 erkek dedi ondna öncede de iki kere erkeğe benziyo dedi erkek gibi gözüken kız olabilir mi sizce 😅
Tgbergll mervebu1ut Ben meselaa hamileliğimin başından beri turşuyla yatıp kalkıyorum ama oğlum olacak 😅
Arzuuzra0 Adelsarenin_annesi ben normaldede tatlıcı degilim cinsiyeti öğrenmek istiyorum ama daha çokkk var 10+5
Mavimucize Birinde eksi tuzlu birinde tatlı cekti canım ve ikisi de kızdı:) cin takvimi ikisinde de tuttu benim..
Nisalimon Arzuuzra0 bende tuttu oğlumda hep tatlı yedim erkek oldu Çin takvimide tuttu şimdi kizima hamileyim tatlının t si bile midemi bulandırıyor hep eksi ve tuzlu yemek istiyorum Çin takvimine bakmadım bunda
Yesim22 Arzuuzra0 çin takvimine göre kız gösteriyor ama oğluşumu bekliyorum 31 haftalık tatlı hakkı olayıda ekşi yedim yedim ama hakkım yolda 😂yani tamamen bütün tezleri çürüttüm
Arzuuzra0 Tesler çogu kişide çürümüş gibi bu süreçte beklemek cok zor eskiler nasıl dayanmış kontrole falan gitmeden kalp atışını duymadan cok şanslıyız gerçekten 😅
Ayselosman Arzuuzra0 ben basindan beri hep eksi yedim tatli gorunce migdem bulandi yesem kusturdu sonuccccc bebek erkek yani yanlis bir tesbit