TueAltunta mervekss aslında özellikle yaptığım bişey yok çokta yiyorum ama bebişe yarıyomuş 🙈 ilk hamileliğimde de 11 kilo almıştım
Fdemir60 Günlük yürüyüş yapıyorum yapmadığım gün yok bide akşamları aşırı meyve tüketiyorum deli gibi meyve yiyorum normal zaman da nasıl yiyorsam ne kadar yiyorsam o kadar yiyorum ekstra yemiyorum 😄 bide ödem için çok erken değil mi
mervekss Fdemir60 vallahi ben de aşırı ödem oldu çünkü ben tuz bağımlısıyım belki ondandır bide covid atlattım. Yani doğru olan o aslında ama sen de baya kilo takıntısı var galiba bebeğini besle :) yine de kilo almayacağım diye uğraşma. 2 kiloya cidden şok oldum hiiiç duymamıştım :)
Eceguldemir55 mervekss 52 ile hamile kaldım 25+3 üz 60 kg olmuşum. İlk hamileliğimde de 50 ile hamile kalmıştım 65 le doğuma girmiştim. Tahminim bu da öyle olcak 15 kiloya kadar çıkar
Fdemir60 Bide iç karnım geniş sanırım göbeğim hiç belli değil herkes bu nasıl hamile diyor ama şuan erken diye düşünüyorum 6. Aydan sonda çok alırım sanırım annem gebeliklerinde hiç kilo almamış iç karnında genişmiş
Fdemir60 mervekss biraz kilo takıntısı var evet 😔 ama günlük süt yumurta peynir yiyorum kesinlik bide tahin yiyorum bebek kilo alsın diye bebeği besleyecek şeyler yiyorum abur cubur da yiyorum ama yürüyüşler iyi geliyor diye düşünüyorum genelde 6 -10 bin atası en az yürüyorum
mervekss Clementinee yaaa nasıl umarım bebek iyi beslenmistirrr benim bildiğim sadece suyla kese 9 kg diyolla
umayin-ucan-annesi @Duha35 bende aynıyım haftalarmızda aynı baslangx ve aldıgmz kglarda bende yarın gidicem kontrle kesın banada dicek😞boyunuz kac sizin benım 168😞
kevserkaan Hiçbir şey yapmadım günlük rutinlerimi uyguladım cips bile yedim 😂 ama çok yürüyüş yaptım bir ay oldu izne ayrıldım işimde tempolu biraz onun da etkisi oldu
kevserkaan mervekss Allah hayırlısını nasip emzirme dönemini iyi idare ederseniz o aldıklarının hepsi gidiyormuş eskiler öyle söyledi 😊