Gizemuysall3 mervekss vallahi ne yalan söyleyeyim öyle aşırı abut cubur yemiyorum ama yemediğim öğün yok gayet iyide yiyorum ama ilginç 😂 her tartıda tekrar tekrar şaşırıyorum
Deryabelinay Fdemir60 Bilmiyorum ki keşke bilsem de söylesem yiyip içip yatıyorum kızım var ama o da yormuyor beni baya sakin bi çocuk çok şükür 2 öğün besleniyorum onun farkı olur mu bilmiyorum karnım da yeni çıkıyor 😔🤰
Duha35 22 haftadayım 8 kilo aldım. Benide doktor uyardı. Bitene kadar 7 kilo daha alma hakkın var dedi. Moralim bozuldu. Az yiyip yürüyüş yapsam bebege zararı olur mu acaba
mervekss Duha35 olmaz az yeme yürüyüş yap zaten iki canlıyım diye çok yemek yanlış bir şeymiş sadece porsiyonun 1:30 porsiyon yapacaksın
Sweetbabyy mervekss ay sır mı ki şuana kadar normal gibi diyebiliriz ama bakalım önümde daha 3 ay var💆🏻♀️🤦🏻♀️