Ilk hamileigimde 58ile hamile kaldim 73 ile dogurdum. 15 kilo gaaayet normal.
Simdi ikinci hamileligim 60ile hamile kaldim bakalim kac ile bitiricez😅
Bir de sunu unutmayin zayiflar daha kilo alir 90 kilo ile hamile kalanlarin daha az kilo almasi da normal. Vucut cunku garanti olsun emzirme doneminde diye yag depoluyor. Kilolu olanlarin zaten yag depolari var.