Mihricanbkr 5 gün önce oldum hiç birşey hissetmedim sadece çok korktum ameliyat olmaktan bebeğim doğduktan sonra bir titreme geldi vücuduma heryerim uyuştu 1 saat aralıksız titredim. Bide mide bulantım oldu kustum ameliyatta sonra rahatladım. Odaya gittik ilk 4 saat birşey hissetmedim sonra ağrı gelmeye başladı hemşireler ağrı kesici verdi ben ağrı çektikçe 3 saat sonra yürümeye başladım ama çok zor oldu. Sonra saat baasi yürümeye kalktım çok ağrı çektim kalkarken ama yürüdükçe rahatladım oturdum hatta bebeğimi emzirirkenn. Gece refakatçim uyuduğu için bebek ağladı ve kendim zorlaya zorlaya kalktım tuvalete bile kendim gittim ağrılı bir durum ama dayanılmaz değil. Ertesi sabah 7 buçukta çıktım.hastameden dayanamadım daha fazla durmaya hemen eve gelir gelmez duşa girdim doktorun verdiği recetedeki ilaçları eşim aldı geldi dikiş bölgesine uyguladım kremi falan onunla beraber rahatladım. 2 gün sürdü sadece ağrı ve 3. Gün dışarıya çıktım hatta az öncede çıktım geldim market alışverişi yaptım bebegim.uyurken :) hergun dusa giriyorum sende gir sakın ihmal etme sıcak suda süt kanalları açılır ve dikisine birşey olacak diye korkma. İlk gün bir daha doğurmam bu acıyı çekmek delilik diyordum 5. Günümde bir daha ne Zaman hamile kalsam diye düşünüyorum çok güzel bir duygu hepsi acisi bile güzeldi :) hayırlısıyla dogurursun insalalh