babynil kesinlşkle ve çevre cok saçmalayabiliyor buda bi gerçek herkesin ağrısı acısı bambaska oluyo herkesin hastanesi doktoru farklı mesela bazı hastaneler doktorlar işinde en iyileri bazıları umursamıyo bile benim arkadaşım özel hastanede doğum yaptı kız mesela binpişman o kadına ölsem daha gitmem diyo doğum işte aşırı kişisel bi durum