FusunF sizde live gidiyordunuz değil mi? Öncelikle eğer öyleyse Livin ameliyat ekibi ve anestezi yöntemi çok iyi epidural + spinal combo yapıyorlar sıfır ağrım oldu diyebilirim. Şu an zaten Biray oldu tam çok çok iyiyim ben tam bir hafta sonra hiç ameliyat olmamış gibiydim, sadece ilk bir hafta zorlandım oda tam dik yürüyemiyorsunuz dikiş olduğu için ama ağrı olmadı hiç Belki benim ağrı eşiğim çok yüksek olabilir ama Ben hastane ve doktorun da önemli olduğunu düşünüyorum. Duş konusunda da şöyle ertesi gün taburcu olmadan gelip bir sprey sıkıyorlar bandı çıkarıp hemen o gün duş alabiliyorsunuz ben doğum yaptığımın ertesi günü duş aldım