melekylmzr kuzum ben kendim aslında yaptirmicam murat hocaya maddi sıkıntıdan dolayı normal doğum 2000 TL dedi şuan durumum yok oyuzden poliklinikte yaptircam inşallah. Ben bugün 39 haftalık oldum benmde kasılmalar erkendi ama hala bekliyorim geçen gün bebegi hissetmedim ctesi günü aciline gittim 2.kata aldılar nst felan bağladılar ama.0 cm açıklık. Her gece dogururum diyorum ama tık yok 😁 sancım felanda yok napcaksak.s