tosbikveannesii bende orda yapıcam canım inşallah doktorum Esra Çetinkaya 38 haftalığım hep güzel şeyler duydum birkaç defa da doğumhanede bulundum polikinlikteki doktorlar bakıyor ilgililer canım özel oda tutabiliyoruz eğer o gün müsaitlik varsa ama fark etmiyor çünkü yine tek kişi kaliyoruz odada pandemiden dolayı temizler odada 2 yatak var tvsi filan refatkçimiz için ayrı bir yemek ücreti ödüyormuşuz benim bildiklerim bunlar