Nazife86 Bende sizdenim 11+3olduk Allahima sükür, insallah Rabbım sag saglim kucağımıza almayı nasip eder🤲
Nazife86 [bilinmeyen] en yurtdisinda kalıyorum ve 11+3olduk 2kere Dr gittim bi folik asit ve Magnesium verdi başka bi aşı vs bendede olmadı, Yani türkiyede yaşayanlar yardımcı olur inşallah orda biraz değişik sistem...
gnccnszmhappy [bilinmeyen] aramızda iki gün falan var 11-14. Hafta arasında 2li tarama testi yapılıyor. Yakınlarda gideceksen ozmn sölicektir belki dr un. Bu testin dışında banada henüz bişi denmedi