OgretmenEva 10+6 yız biz de biriciğimizle 💕 Tahmini doğum 26 mart. Rabbim hayırla ve sağlıkla kavuşmayı nasip etsin hepimize 🙏🏻
Birmercimekbirfasulye @AvBurc AvBurcu instagramınızı verseniz numara atsam size olur mu rahatsız ettim böyle ama
gnccnszmhappy 11. Haftanın ilk günü 🙏🏻 2 teste haftasonungideceğim sizler nezman gidiyorsunuz hamişler
nguvercin gnccnszmhappy ben bugün itibariyle 12+0 ikili testi geçen hafta yaptırdık bu hafta sonuç açıklanacak inşallah 🙏🏻
Selinismet Kızlar yardım 🙏🏻 Göğüs agrılarım çok oluyordu şu anda hiç yok başına gelen var mı sizde durum ne ? Korkuyorum ?
AvBurcu Selinismet benimde ilk haftalarda çok fazlaydı. Bebek büyüdükçe biraz geçiyor ilk zamanlarki kadar değil ama normale göre yine daha hassas