Birmercimekbirfasulye @AvBurc AvBurcu instagramınızı verseniz numara atsam size olur mu rahatsız ettim böyle ama
Seydarumeysa 12+2 Doğum 10 mart ilk Doğum sezeryanla olduğu ikinciside sezeryanla olacak😕Bir hafta erken alınıyor sezeryanda onun için 10 mart olacak🙏
Renur [bilinmeyen] bu haftalarda ikili test yapılıyır canım doktora gitmen iyi olur ayrıca ultrasonda bebeğin ense kalınlığı ölçülüyor. Ve doktorun yüksek ihtimal folik asiti bırak dicek ve demir hapı ve vitamin başlatıcak ücretli almak istemiyorsan sağlık ocağına git onlar bu ilaçları ücretsiz veriyolar sağlık ocağınada gebelik kaydını yap mutlaka
Akca 14+5 olcam yarin bende ikinci gebeligim mart basi subat sonu gibi alirlar sezaryanim cok heyecanliyim bende nasil olcak iki cocukla