balon birde bu program hergün elimin altında girip girip duruyorum. Zaman hiç grçmiyo bir bir sayarak nasıl geçicek diyorum. Sanki etrafımdakilerin çok hızlı ilerliyo benimki ağır çekimmiş gibi 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Daha karnım bile yok sanki hamile değilim. Bi doğsa. 🤗 içimde de bi deişik özlem var. Böyle şey gibi sanki birini çok özlüyorum gbi ama tanımadığım biri ama çok özlüyosun kalbin atıyo aklıma gelince. ne garip duygular ya. Hele doğsun daha çok severim onu 😋😋😋😋