Peony Merhaba canım, hayırlı olsun. Haziran Hamileleri başlığında epey varız. ☺️ Aratıp bulabilirsin. Ben de 9+3 üm bugün. Mart doğumum.
feride2510 DilarArslan ayyy benim ki de 10+6 doğum 20 mart gözüküyo 1 gün farkla 😍 Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 👶🏻🤲🏻❤
AvBurcu burcuozturk biz vatsap grubu kurduk 13 hafta 4, ve 13 hafta 5 günlükler var. Sen de gelsene☺️
Minikkusunannesi Bende 11+5 im doğum 14 mart inşallah ilk bebeğim çok sabırsızlanıyorum bir an önce gelsin minik kuşum 🐣
Bebebebe Minikkusunannesi benimde ilk gebeliğim ölüyorum heyecandan aklıma geldikçe göğsüme iğneler batıyo gibi oluyo🤗 tek düşüncem sağlıklı olması 🙏🏼 Hepimizinki inşallah. Hayırlı evlatlar olsunlar.