Ipekkarakus0 Valla benim ilk doktorum işte yarın bir gün gelip burada ağlama sana 100 tane sebep sayarım dedi sonra ben doktorumu değiştirdim başka özele geçtim bu sefer adam bana dedi ki vücudun zararlı maddeleri olabildiği kadar süzüyor çocuğa iletmiyor ama sen solunum olarakta içine çekiyorsun o yüzden iç ya da içme diyemem sadece aşırıya kaçma her şeyin aşırısı zarar dedi ve çokta mantıklı konuştu en basiti hurma ilk aylarda yemeyin diyorlardı ben doktoruma sordum yiyebilirsin sadece çok şekerli olduğu için 2 tane en fazla günlük ye dedi sonrasında da her şeyi yiyebilirsin abartmadan dedi çünkü benim düşük riskim varken herkes bana onu yeme onu yapma diyip durdu artık korkuyordum psikolojim bozulmuştu resmen doktoruma anlattım bazen canım çok kola istiyor diye ki ben günlük litre litre kola içerdim doktor bana direkt dediği şey evet kola,çay,hamburgerler zararlı şeyler ama haftada bir yemekle hiçbir şey olmaz her gün yiyenler var dedi gerçekten öyle en basiti benim yengem her gün hamburger yedi başka hiçbir şey yemedi desem yeridir Allah’a şükür yeğenim 3 yaşında gayet sağlıklı.Bunlar kesinlikle bir şey olmaz demek değil sadece insanlarım tepkisinden yıldım, bıktım.Her şeyi yersin ama dozunda sigarayı da elinden geldiği kadar azaltırsın senden daha iyi kimse düşünemez çocuğunu bir sınır koyarsın ona göre devam edersin doktorun da tepki vermiyorsa, çocuğunda da sorun yoksa Allah’a şükür der devam edersin.18+5 haftalık hamileyim Allah’a şükür risklerim geçti oğlum gayet sağlıklı her şeyi kafanıza takmayın, olacağı varsa illa oluyor zaten.🌸