T12b1a Kendini bilmezler için konuşmak çok kolay. Neler yaşıyor bu insanlar bilmeden anca yorum yapsınlar,insanları kötü etkilesinler başka bir şey bildikleri yok.Sigarayı tamamen bırakmak şok istedim ama küçük yaşta başladım neredeyse 10-11 yıldır sigara kullanıyorum en azından diyorum ki Allah’a bin şükür paket paket içmeyi bıraktım 2-3 taneye düştüm elimden geleni bu, isterdim bırakayım ama olmadı hiç yoktan iyidir diyorum.