T12b1a
Ben günde en fazla 5 tane içerdim daha sonra internetten bir sürü yorum okudum işte vicdanı olan anne bunu içemez falan sigara içen annelere yapılan bir sürü kötü yorum gördüm kendi kendime suçlu hissi yaşadım daha sonra günde bazen 2 veya 3 fırt çekiyorum o yetiyor doktora da toplasanız haftada 1 tane içiyorum zararı olur mu dedim o da sen yine çok iyisin hamile olup günde 3 paket içen kadın var dedi biraz içim rahatladı hiçbir kadın istemez çocuğunun hasta olmasını açıkcasi kafada da bitmiyor çünkü bazen deli gibi canım istiyor içmezsem delirecek gibi oluyorum yani her kadının vücudu aynı değil keşke hiç içmesek ama bu konuda kimsenin kötü yorum yapmaya hakkı yok sigara içmeyip çocuğu ölen veya düşük yapan çok tanıdığım oldu