KIZLAR DOĞURDUM BEN 🐣NORMAL YAPTIM 13SAAT SANCI ÇEKTİM GECE 2DEN ÖÜLEN 3e kadar sonra bebiş durmak istemedi o kadar sancı ile tam açılma vardı ama ben dayanıyordum nasıl oldu anlamadım ama ilaç verdiler sancıyı azaltmak için serum felan. Sonra baktılar tam açıklık hadi hadii doğuma dediler yapamam dedim ama tüm ekip beni zorladı iyi ki de zorladı. Kuveze aldılar daha bebişi görmedim. Bende iyiyim kanama var normal imiş 🐣