Bir an da suyum geldi. Şu an tedavi görüyorum hastanede. Tam teşekküllü bir hastaneye sevk ettiler. Olabildiğince içerde tutmaya çalışcaz dediler. Aktif su gelişi hala var. Su geldikten ne kadar sonra doğum başlatıldı yaşaysn var mı? 3 gün oldu bu arada bana kasılma başta vardı ama şu an yok. Sancı ve açılma da yok 1cm açıklığım var. Bu şekilde sezeryan olursun dediler ama ne kadar dayanacağım bilmiyorum.