beren1901 Makif2112_ bebeğim doğduktan sonra 2buçuk ay yaşadı ama vefat etti malesef canım yapılan ciğer geliştirici fayda etmedi erken aldılar çünkü beklemediler
Lale1234 bilgesacan 1 Hafta yattım sancı açılma yok sadece suyum geliyordu azar azar şimdi eve yolladı doktor antibiyotik kullanıyorum öyle karnımda ne kadar kalırsa o kadar iyi diye bekliyoruz zamanını 33 haftalık olduk