Aygulyukselaydemir FatmaAhmet bugün bütün gün bende tekmesini bekledim iğne vuruldum akciğerleri için ama bi arkadaş güzel bir duşa gir dedi duş gerçekten çok etkiliymiş çıkınca hemen başladı tavsiye ederim iğne yaptı benimkini galiba
Kubdenya Benimde 23.haftalık daha 2 haftadır hissediyorum bugun göbek deliğinden bi ağrı girdi nedendir acaba 😯😫
Rumeysaakskin FatmaAhmet bu kadr kucukse bosuna doktora gitme ben 21+6 gunluk hamileyim dun gittim doktora doktor bildigin tersledi beni bu haftalarda ne bekliyorsun birde. Hissedemezsin soyle boyle biseyi yok dedi gonderdi hareketsoz kalmasi belkide uyumasidir
FatmaAhmet Rumeysaakskin o yüzden doktora gitmek istemedim çünkü dalga mu geçiyorsun benimle diyeceklerini bildiğim için ama ben 16. Haftadan beri hep hissettiğim için bugün böyle olması beni korkuttu şükürler olsun hissettim biraz önce 🙏🏻
FatmaAhmet zehra-burak-emirasaf2813 evet ilk gebeliğim bi tane düşük yaptım o yüzden herşey de pinpirikleniyorum 😕
Harunnisa FatmaAhmet bende 16. haftadan beri hiisediyorum ama eşim hiisedemiyecek kadar az oyle tekme attiginda disaridan belli olmuyor sizin nasil oluyor benimki hantal mi acaba zormu geliyor harwket etmesi
FatmaAhmet Harunnisa benim bildiğiniz göbeğim oynuyor güm diye vuruyor bizde çok şaşırdık ama ben zayıf hamile kaldığım içinmiş sanırım daha erken ve daha fazla hissedilebiliyormuş zayıf hamile kalanlar
FatmaAhmet zehra-burak-emirasaf2813 o yüzden de daha temkinli olmaya gayret gösteriyorum Rabbim acılarını göstermesin😌
Derya341986 FatmaAhmet aynı ben cnm bende endişelendm doktora gittim bende 18+3 üm o ayaklarını hareket ettiriyodu ama ben hissetmiyodum demekki oluyor arada
Harunnisa FatmaAhmet belki olabilir ben ucuncuye hamile olunca sezrryanli dogum gobegim kaldigi icinde olabilir sanirim duyamayabilirim
Melhaercan FatmaAhmet doktorum sen haraket etmiyor sanıyorsun ama o içerde çok haraketli diyordu ultrasyonda gösterdi haraketlerini hissetmiyorum ama orda eli ayagı durmuyordu sıkma canını streste yapma
Derya341986 FatmaAhmet bende iki gündür kalça kemiklerimin ortasında hissediyorum biraz aşağı inmiş buara