annesinin_beybisi ipekveatlas aynen tabi 1 haftada baya fark eder şu kalp atışını bir duysaydim bu kasar evham yapmazdım zaman hic geçmiyor daha 1 hafta var
moom222 annesinin_beybisi https://imgyukle.com/i/oO3nSq canm iki resim var üstteki 30 Aralık’ta gittiğim onda dikkatimi çekti 6.0 GB bişey var kenarda diğeri 3 ocakda gittiğim beş gün arayla 8.8 cm yazıyor onu acaba
lunam O haftalarda ölçümler çok da önemli değil, canını sıkma 😊 benim 6+0da 10mm idi, haftasından geride olduğunu geç döllenme olduğunu söylemişti. Sonradan haftasını yakaladı hatta bir kaç gün geçti bile 😊
moom222 annesinin_beybisi canm altta crl ve ga yazıyor ya o beb k boyu ve haftası benm bahsettiklerim yukarda yazıyor
moom222 annesinin_beybisi yok cnm tek bebek 😊😊 bak ilk resimde crl ga yazan kisimda boyu ve haftası oluyor orda ilk resinde 0.85 6+6 hafta diyor diğerinde alttakide diğer gittiğim 7+0 0.95 yazıyor en üstte benmm bahsettikkerim acaba o ustrekiler mi kese boyu
annesinin_beybisi moom222 ben de tam bilmiorum canım bana kendisi söyledi kese 5.5 mm iyi bir sıkıntı yok dedi gostermedi
Barlas_mom annesinin_beybisi Canım benim herkesin yumurtası ve spermi aynı gün aynı saatte döllenmiyor ki keselerin boyutu aynı olsun ☺️😅 sen canını sıkma böyle şeylere güzel şeyler düşün evrene güzel enerjiler ver. Sağlıkla büyüsün gelsin miniğin inşallah 🙏🏼☺️
moom222 annesinin_beybisi cnm yukarda 11.8 varya o ne ona takıldım ama bebeğin boyu 0.88 haftası altta yazması lazım yazmıyor kese boyuna senin kaç dedi doktor senin 11.8 yazan yerde benm 8.8 yazıyor dikkatimi çekti kese boyutu dicem ama bilemedim
annesinin_beybisi moom222 bence onun yarısı kese boyutu çünkü bana keseyi 5.5 dedi .o değilse baska ne anlama geldiğini bilmiyorum canım
annesinin_beybisi moom222 yok be nasıl 4.4 olucak 😀 aman bu isler karisik😅 simdi bebegime albüm yapıyorum ilk fotosunu yapıştırıp yaninda da güzel sözler yazicam🤗