annesinin_beybisi yaa 3 gebelik geçirdim 2 kaybım var çok şükür bu gebeliğim sağlıklı ilerliyor onca doktora gittim 3ünde de kese boyutu diye bişey demedi hiçbiri daha neler duyacağız acaba merak ediyorum gerçekten bazen kendi kendimize vesvese veriyoruz 🤗