Seymanurrrr Berrafiliz bendede oldu 13+4 haftalıgım tam göbeğimin ortasında bişey gıdıkladı beni 😂 bilemedim ne oldugunu
Zeyna27 Berrafiliz mümkün değil diyenlere bakma bende 12. Haftadayım aynende dediğin gibi böyle ara ara oluyor bazı kadınlar iç karından dolayı mıfır bilmiyorum ama hissediyormuş ilk gebeliğimde de hissettim ama onu kaybettim 20. Haftada bu gebeliğimde de hissediyorum olabilir mümkün değil diyenlere bakma onlar sanıyor Kİ tekme öyle değil tamam bizde biliyoruz ama içinde bişeyler var hissediyorsun
Berrafiliz blueberyy00 çok zayıf değilim genelde de böyle bağırsak hareketleri hissederdim belki psikolojiktir benimki
Seymanurrrr Berrafiliz Berrafiliz amin amin hepimiz sağlıcakla kucagımıza alalım inşallah cok amin 🥰🙏
eliiif_ Berrafiliz ben 19 a girdim hala his etmedim, benimde ilk gebeliğimmm ondan bende sabırsızlıkla onu his etmeyi bekliyorum 😍
gurbetcianne97 Berrafiliz imkansız canım azıcık onlar daha çok bağırsak hareketi vs oluyor. Gerçekten tekmeleri hareketleri hissettiğinde anlayacaksın farkını☺️
1melek_annesi Berrafiliz 13+5 senle ayniyiz cnm ilk hamileligimde 20 haftalarda hisettim ikinciye hamileyim benimde 2 3 gündür kipirti oluyor doktor kontrolum vardı sordugumda yaramaz dedi😆
1melek_annesi Berrafiliz yok daha ogrenemedim bu haftalarda yanilma payi cok oluyormuş bende 16 haftalarda sorucam
Berrafiliz 1melek_annesi ikili testi yapan doktor %100 kız dedi ama kendi doğum doktorum daha erken bir sonraki kontrolde dedi
TnsNfs Kesinlikle MÜMKÜN 😊 benimde ilk gebeliğim 14. Haftada böyle damar atması gibi hissettim. Zaten sonra hergün nerdeyse aynı şekil ara ara hissediyorum ❤️ Sizde doğru hissetmişsiniz. Özellikle zayıf yağsız göbişlerde daha net hissediliyor 👍🏻
Berrafiliz TnsNfs aslında evet benim göbeğim hiç çıkmamıştır hayatımda belki yağ olmadığı içindir teşekkür ederim 😇