13+5 haftalık hamileyim akşamdan beri içimden sanki bir şey gıdıklıyor gibi hep aynı tarafta sol tarafımda. ilk gebeliğim olduğu için nasıl hissedeceğim bilmiyorum bizim minnoş olabilir mi ? 😂 yoksa bağırsak hareketleri mi ya bu kadar erken hissetmem mümkün mü 🤔😅