Berrafiliz TnsNfs aslında evet benim göbeğim hiç çıkmamıştır hayatımda belki yağ olmadığı içindir teşekkür ederim 😇
Dmllale Berrafiliz bebeğim erkek 19+5 te hissettim ilk gazdır o :) Bende karıştırıyordum gerçekten hissettiğinde aradaki farkı anlayacaksın canım :))
Mimik Piskolojiktir o ya… Ben de 14.haftalarimda aha dedim hissediyorum sanirim🤣🤣🤣 Megersem gazmis… Ilk gebeligin, en erekn 19.haftadanda hissedersin yuksek ihtimal…