balbebek412 merhaba çok teşekkür ederim Rabbim imtihanımızı kolay eylesin pes etmiş değişim hala dualarımda hayırlı sağlıklı göğsü inandığı vatana millette komşusuna akrabasına hayırlı bir nesil diliyorum. Benden sonra herşeyimi bırakabileceğim hayırlı işlerde harcayabildiği bir miras bırakmak istiyorum bu dünyadan şu kulun evladı böyle güzel geçti diyip bir dua edenim olsun istiyorum yoksa bu dünya bomboş gelip geçici herşey bazen okadar aldanıyoruz ki bu hayatta kaybolıyorum alıyorum alıyorum alıyorum geziyorum sonu olmuyor sonra diyorum bir amacım olsada kendi evladımla oyalansam onu daha güzel bir ahlakla yetiştirsem sonsuz sevgi ve güçle. Yoksa ben hala kendim çocuğum eğlenmeyi seven iyi merhametli bazen inatçı bir çocuğum yetişkin olmak İÇİN Anne baba olmak zorunda bırakan sistemi kınıyorum. Biz böyle olmamalıyız herkes anne baba olamıyor bunu anlatmak çok zor insanlara. Ben bunun çıkmazındayım aslında kendim için mi başkaları İÇİN mi
Biraz rahatlamak biraz sakinlik bulmak herkesten herşeyden uzaktan izlemek iyi oluyor sessizce. İnşallah Allah’ın sevgili kuluyumdur. Eksiklerim var çok fazla ama hayat bazen geç öğretiyor ama hala yaşıyoruz uğraşıyoruz yaşıyoruz önemlisi sağlıklıyız. İnşallah iyi sınavlar dan geçmişizdir.