Senaesmer murphy kanunlarında şöyle bir söz vardır" bir şeyin istenme oranı gerçekleşme oranıyla ters orantılıdır," siz ve eşiniz acaba çok kafayı takıyor olabilir misiniz? Şöyle düşünün en kötü ne olabilir? Acımasız gelebilir bu dediğim ama belki çocuğunuz olmaz. Peki bu dünyanın sonu mu? Hayır ama kötü bir tecrübe olur. İnanın insan herşeyi kabullenen ve alışan bir canlı. Size tavsiyem lütfen 24 saat ben anne olamayacak mıyım? Beni çocuğum olmycaknmı vs. Diyerek kendinize işkence çektirmeyin. Rahat bırakın sürekli düşünmeyi, bir hobi edinin.
Tüp bebek merkezini değiştirmeyi denediniz mi?
Ben transfer olduktan sonra inanın hiç düşünmedim. Netfilix izkedim, puzzle yaptım, arada çıktım dolaştım. Bol bol uyudum :) ama sürekli ayyy acaba oldu mu tuttmu mu diye düşünmedim. Hatta inanamazsınız kayınvalidem benden abartı yaşıyodu duygularını. Ay tuttu mu ne olacak bugün nasılsın vs… O kadar abartıyodu ki hiç kaptırmıyordum kendimi ben. Hep sakib kalmaya çalıştım. 7. 10. Denmede hamile kalanlar var. Umut her zaman olmalı ama lütfen kendinize zarar vermeyiniz. Bu dünyada en kıymetli kişi kendinizsiniz. Umarım bir sonraki denemede pozitifi görürsünüz😌