mbt34 merhaba hayırlısını dilemekten başka bir şey yok. Hakkımızda hayırlısı olsun. Gerçekten çok haklısınız etraf biraz sussa bizi kendi halimize bıraksa herşey daha güzel olacak.
Geçende bir doktora gittik eşim için bir sorun var mı diye doktor bey öyle güzel anlattı ki aslında kötü değil değerlerimiz ama biri bize olmamasının sebebini söylemesini istiyoruz sürekli doktor doktor geziyoruz. Rabbim zamanı daha değil diyor belki de nasip böyledir bizim için taktir ilahi böyle bizden daha mükemmel diğerleri olan ve tıbben olur denen herşey aslında bir nasiptir ki olmuyor. Hakkımızda herZaman hayırlısını diliyorum inşallah rabbimi bizim için hayırlı planları vardır.