Senaesmer ah ne guzel, ne guclu bir yazi.. sizi takdir ettim, bu kadar guclu bir dusunceniz oldugu icin.. bu dunya imtihan dunyasi, biz kullar sabirsiziz ama allahin bekledigi, bildigi bir zaman var.. bende 4 sene mucadele ettim. Cok psikolojik baski gordum, cok cabaladim ama allahin uygun gorup nasip ettigi zamanda oldu. Bu zaman sizin icin ne zaman olur bilemiyoruz ama sabir ve mucadele, baska caresi yok. Siz allahtan hic bi zaman umidinizi kesmeyin ve cabalamaya devam edin. İnsallah rabbim tez zamanda hayirli, saglikli ve imanli bir evlatla kucaginizi doldurur ♥️