dugmeannesi ben genelde taze sarıp pişiriyorum zaten iki kişiyiz, küçük tencere yeterli oluyor. Ama eltim ve kaynanam boş kaldıkça sarıp döndürüyorlar lezzeti aynı oluyor. Geçende arkadaşım pişmiş sarmayı buzluğa atmış 🙄biz gidince çıkardı yedik, tadı çok sulu gelmişti bana 🙃