dugmeannesi valla kurabiye çok iyi oluyo tatlı tuzlu. Kek de güzel oluyo bak ben ilk yapınca ümidim yoktu güzel olmaz diye düşündüm ama tazeyken koymuştum çıkardığımda aynı tazelikteydi kekim. Nefis yemek tariflerinde buzluk böreği var sodalı hem basit hem de çok lezzetli çıtır çıtır oluyo ondan koyabilirsin. Mozaik pasta olabilir. Şerbetli tatlılardan da yapıp çıkarınca sadece şerbetini yapıp dökebilirsin şekerpare kalburabasti gibi şeyleri. Birde mantı yapabilirsin yardım edecek kimse varsa