dugmeannesi benim annem hep geldiğinde sarar, dondurucuma koyar bende canim istediginde pisirip yerim. Pısmemiş koyunca normalle pek farklı olmuyor. Hiç dakika tutmadım. Tencereye dik olarak yerlestiriyorum, üzerini gececek şekilde su koyuyorum, yavas yavas suyunu cekene kadar pisiyor. Düdüklüde hic pisirmedim.