dugmeannesi Kızlar yaprak sarmayı pişirmeden buzlukda muhafaza eden varmı tekrar pişirdiğinizde tadı nasıl oluyor . Tencere de kaç dakika düdüklüde kaç dakika pisiriyorsunuz benim canım annislerimden bı öneri alayım 🙊🙊
dugmeannesi dugmeannesi birde tuzu gitsin diye ne yapıyorsunuz salamura da sıcak suda ne kadar beklemeisnlazim
Ozgeozgul dugmeannesi düdüklüde çok çok kısa pişer hatta buzlumdan çıkardığım sarmayı boranlardan daha kısa sürede pişiriyorum çabuk pişiyor nedense tadında da bozulma felan olmuyor , tuzu içinde sıcak suya batırıp çıkar yeterli olur
Yanne dugmeannesi düdüklüye hiç gerek tencere de öyle güzel pişiyor ki benim buzluğum da sürekli var tadı da bozulmuyor çok güzel oluyor. Dakika bilmiyorum da yumuşayınca kapatıyorum altını bol limonlu missss 😂
Maviyisevenkadin dugmeannesi Buzluk işini bilmiyorum ama yaprak hemen pişen cinstense sıcağa yakın suda yarım saate yakın bekletiyorum sonra bir kez de normal suyla yıkıyorum. Düdüklüde 10 dakika pişirip kapağını yarım saat sonra havası gidince açıyorum. Tencerede 30-40 dakika sürüyor.
Esmavoles dugmeannesi ben hep fazladan sarip atiyorum buzluga misafirim gelince yada canim cekince pisiriyorum tadindada hic sknti yasamadim
dugmeannesi Esmavoles pişirip koyunca sanki buzluk kokusu siniyor gibi hissediyorum bu sefer pişirmeden koycam çok teşekkür ederim .
iki_melek_annesi dugmeannesi Yaprağın tuzu gitsin diye yatmadan önce suya koyuyorum sabah sarıyorum buzluktan çıkarıncada düdüklüde ses çıkardıktan sonra 30 dk tutuyorum suyunun 1 su bardağı koyuyorum 30 dk hazır ay canım çekti 🤭
UmutsuzPolyanna dugmeannesi buzluktan çıkan sarmayı direk altına üstüne soğan dizip ilk sırayı geçirmeden su koyuyorum taşını kapayıp alttan o soğan kokusunu verene kadar pişiriyorum 🤤🤤😅🥰
Esmavoles dugmeannesi buzdolabi posedine koyuyorum ben koku falan sinmiyor. Esim cok sever bazen gece yarisi canimiz cekiyo kalkip pisirip yiyoruz 😅ben sebzedende yapip koyuyorum kabak olsun patlican olsun biber olsun. 2 kisiyiz ona gore koyuyorum posetlere havasinida aliyorum borek cesitleri olsun bazende kek pogaca atiyorum buzluga
Sumiire dugmeannesi pişirip koyuldugunu ilk defa senden duydum normalde biz sarıp atıyoruz çıkınca az su koyup yarım ateste pişiriyoruz su çekmesine dikkat edin dibi tutmasın
dugmeannesi UmutsuzPolyanna Kiz Kırşehir’de olsam yakındık gelirdim Ankara Kırşehir arası yakın 🙊 şimdi ta Tarsustayim ulasamam ki sana 😣😣😣
dugmeannesi Kızlar hakkınızı helal edin ya canınızı da çektirdim bende TV de gördüm benimde canım çekti toplu bir can çekiş döngüsüne girdik 🙏🙏hakkınızı helal edin canınızi yerim 💕