Leylayz bende sezeryandan korkuyorum. Normal doğum yaşamış biri, olarakk😄 bilinmezlik Herzamann korkutur beni. Sezeryan görünüyor şimdilik gece wc gidiyorum misal aklıma geliyor sezeryan daha gözüme uyku girmiyor düşünmekten. Normal kolay diye değil. Sadece Bi kere yaşadım üstesinden gene gelebilirim diyip kendimi yüreklensiriyordum. Sezeryan ihtimali beni alt üst etti. Duygu olarak.