Leylayz Canım 18 gün önce normal doğum yaptım. Doğumla alakalı en ufak bir fikrim yoktu. Sağa sola kulağımi tıkadim, yazı okumadım, video izlemedim. Çünkü biliyorum izlersem korkar vazgeçebilirdim anı yaşamak istedim 🥰 evde sancılarım başladı iyice sıklaşmasini bekledim hastaneye öyle gittim. Gece başladı zaten sancılar. Suni sancı da almadım illa alacaksın diye birşey de yok sancin yeterli ve açılman da varsa. Benim hastaneye gittiğim de 5 cm açılmam varmış. Yani demem o ki Rabbim yardım ediyor ve olay bı şekilde ilerliyor. Sonrası o kadar muhteşem ki evladına kavuştuğun an tüm ağrın sızın geçiyor. Dikiş atarken de hiç hissetmedim, en son uyuyordum çünkü uyutmuslardi beni. Uyandığımda herşey olup bitmişti. 😍 Rabbim hepinize sağlıklı, hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah 🥰