Leylayz şöyle düşün önceden doktor diye bi kavram yokken bile kadınlar yapıyordu normal doğumu. Şimdi doktor var hastane var tıbbi ekipman var. Eskiden çok daha riskliydi ama şimdi daha güvenli. Bi sorun oluşsa dahi sana ve bebeğine zarar gelmeden müdahale edilir.
Herkesin doğumu kendine özeldir. Kiminin kolay olur kiminin zor ama doğumunu kolaylaştırmak için yapabileceğin şeyler var. Perine masajı, bol yürüyüş, beslenme (hurma, ahududu çayı vs.) bunları araştır.