Kızlar sonlara doğru geliyorum artık 31+2 haftalığım normal doğumun çok sağlıklı olduğunu biliyorum araştırıyorum çok istiyorum, ama aklıma geldikçe panikliyorum vazgeçiyorum, nasıl cesaretlenebilirim bu konuda yardım istiyorum, normal doğum yapanlardan.