goncacan Efuli53 sidefer diye bir kan ilaci var kolali jelibon tadinda toz seklinde bende icemiyordum doktorum bunu önerdi sorunsuz icebiliyorum
deletedmom6295 Muhammedamine kabızlık yapan şey sanırım etken maddesi bazı bünyelerde de ishale sebep oluyormuş. sanırım doz fazla geldiğinde ishal yapıyor
Efuli53 Elons sen sbaah içiyosun. Sabah tiroit ilacı içtigim icin kanı ıcemıyorum. Aksam yatöadan içiyorum gece midem kalkıyo
Mesude112 Efuli53 kızlar benimki gyno ferro sabah ac Yyazıyordu üstünde ben sabah lavaboya kalkkıyorum 6 da onu içip yatıyorum sonra 10 gibi uyanıyorum hem beklemem gerekmiyor hemde geri uykuya daldığım için bulantım olmuyor
bollysena saglik ocagi da bana vegaferon verdi ama tok karnina günde bir tane dedi ben de baya kisiden ac karnina sabah ictiklerini duydum hangisi dogru? Doktor bana tok karnına ic dedi ve ben doktorumun dediginden vazgecmedim
Umrankement Efuli53 vok tuhaf herkez az karnina yazmis ama benim aldigim kan hapi tok karnina saatte fark etmiyor 🙄 tabi kokusu migdemi bulandirdigi icin icemiyorum 😀
BeycanNazlstgl Sabahları aç karnına ferrum fort içiyorum yarım saat sonrada kahvaltımı yapıyorum.. vitamin hapımı da akşamları tok karnına içiyorum bir sıkıntıda hiç yaşamadım
Efuli53 Maviss35 bana ıkısını aynı anda alırsan birbirini nötrler dedi. Birini sabah birini akşam alıyorum öglende folik asit alıyorum.
AycanGmBektas Bende ferro sanol kullanıyorum, sabah aç karna uyanıp içip tekrar yatıyodum yinede bulantı yapıyodu. Dr kahvaltıdan 1,5-2saat sora da içebilirsin dedi böle daha iyi, tok karna mide bulantısı yapmıyor 👍🏼
buketakblt Efuli53 bende de aynı sorun olmuştu doktorum bırakmamı söyledi. Sidefer isminde kan takviyesi önerdi toz şeklinde kolalı tadı var 😋 bir kutunun içinde 20 tane var fiyatı 60 tl ama çok memnunum 3. kutu bitmek üzere.
Bahar9235 Annesininmelegi dediğim gibi özellikle sordum bende ama bu şekilde içmem söylendi ilacımın üzerine eczacının yazdığı notta bu şekilde 35 haftadayım 12 haftadan beri hep böyle kullandım midemi de rahatsız etmiyor belki kişinin ihtiyacına göre değişiyor olabilir🌸