Serapcemre ilk zamnlar oraya taşındigimda bende öyle diyordum çok sıkıcı burası felan diyordum birde ben oraya yeni tasinilmaya başladığı zamanlarda taşındim daha ıssız dı tenhaydi şimdi yine biraz daha hareketli sayılır ama komşuluk çok iyi oluyor orda en azından o 65 Lil olan avlerin bölgesi yaz ayında şahane oluyordu herkes kapı önünde oturup kalkıyordu çok samimi bir ortamdı Bursa’da o samimiyet yok mesela çok sıkılıyorum inanki betonlarin arasında kaldım insan yüzüne hasretim resmen