zzeliizz betulyc önce Mustafa taş, şimdi Tuğçe demir acıbadem. İkisi de dünya tatlısı insanlar. İşinde çok iyiler. Biz 25+3uz 🌼
ahmetinoznuru Edaeymen değişmiş maalesef 😔 ben de 27. Haftadayım hüma Cahit beye gidiyorum en son 24 ocakta gittim zamlanmış zaten Aralık’ta zam yapmışlardı şimdi de yeni yıl zamı yapılmış 🤷🏻♀️
ahmetinoznuru Gulaypolatt detaylı ultrasona girdiğinizde sadece ultrason için ödeme yapıyorsunuz doktorunuza ödeme yapmıyorsunuz yani benim doktorum öyle yönlendirdi yılbaşından önce 330 civarıydı detaylı ultrason
zzeliizz Serapcemre ben de bende 25 yılim orda geçti. Erkileti de öğren ben erkiletteyim . Burda bir mersinli çok zor bulunur, kapım hep açık tanışmak arkadaş olmak nasip olur umarım
Serapcemre zzeliizz erkilette arkadaşım olmayınca 😅 hiç gitmedim instgramdan ekleşelm istersen söyle ekleyem