Bende 29 haftalığım Hüma hastanesi Cahit beye gidiyorum başından beri çok memnunum ama fiyat gerçekten birden çok arttı 🤷🏻♀️el mecbur artık bu saatten sonra degisemem en son 160 muayne 3.500 doğum olmuştu geçen yılbaşından sonra aradım zam geldimi diye 180 muayne 4.200 doğum olmuş cumartesi günü gidicem kontrole bakalm kesin netleşir