Hayaller_umut Uysll aynısını bende düşündüm canım dediklerinş kullandım hem maddi hem manevi bitiyor insan
Uysll Hayaller_umut canım istersen otlar var ya aslanpençesi falan onları araştır kullan bakalım kullanmadiysan eğer
annesinin_beybisi Hayaller_umut eger adet olmazsan 2 gun bekle tekrar yap ya da beklemekle uğraşip kafa yorma direkt kan ver
biruykusuzanne annesinin_beybisi ya ğmitlendirmek gibi olmasın da bende görür gibi oldum birşey ama çok çok silik net birşey diyip ümit vermek istemiyorum
portakalcicegii Hayaller_umut umutlandırmak istemem ama çok çok silik bir çizgi var gibi. Adetiniz gecikti mi ?
Hayaller_umut Burcu0707 canım 3 gün geçikti inşallah ama hep negatif gör gör cok kötü oluyorum biraz daha beklesem iyi olur inş benimledir🥲
biruykusuzanne Hayaller_umut valla inanki kaç sefer yakılaştırıp yakınlaştırır baktım var birşey her seferde de gördüm
berjerdekikaolikalev Hayaller_umut Valla herhalde dedim ben yanlış görüyorum ama gördüğünü yazanlar olmuş dedim demek ki sorun bende değil 😌 ben çok silik bir çizgi görebiliyorum ama tabi bilemedim kan mı verseniz 🤷🏼♀️