Hayaller_umut canım kendine bu kadar stres yapma.. iki aşılama oldum öncesi gonal f + çatlama ile ilişki oldu hiç biri olmadı her şeyi denedim. Çok yoruldum o süreçte doktorasl git gel iğneleri kullan olacak mı olmayacak mı diye stres yap olmadı dedim boşver her şeyin zamanı var işimize odaklanalim olmadı kısa tüp bebek yaparız dedik kafamdan çıkardım hamilelik falan varsa yoksa işimiz oldu. Bir ay sonra hamile olduğumu öğrendim. Gerçekten stres yapmamak çok önemli unutun zamana Bırakın vaktin de gelecektir